این بار مطالبی از بلوک دیواری | سیوان لند
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

انواع بلوک‌های دیواری عبارتند از: سفالی، بتنی، هبلکس، لیکا و لیپر. بلوک‌های سیمانی سبک که از انواع بلوک‌های دیواری به شمار می‌آیند، به دلیل وزن کمی که دارند، در دیوارها نقش عایق صوتی و حرارتی را ایجاد می‌کنند اما مشکل آن‌ها این است که نمی‌توان آن‌ها را در ساخت دیوارهای باربر به کار برد. نوع دیگر این بلوک‌ها که لیپر نامیده می‌شوند به دلیل وجود اده‌ای به نام پرلیت، در مقابل زلزله، از خود مقاومت نشان می‌دهند.

بلوک‌ها علاوه بر کاربرد فراوانی که در ساخت سقف سازه‌ها دارند، در زیمینه‌ی دیوارچینی نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند. بلوک‌دیواری از دیگر محصولات بلوک‌ها می‌باشد که بع دلیل مواد سازنده‌ی متفاوت در هر نوع از آن، کاربرد متفاوتی هم دارند.  بلوک‌های سفالی و بتنی، که از انواع بلوک‌های دیواری هستند، بیشترین استفاده را در صنعت بزرگ ساختمان سازی دارند. این بلوک‌های پرکاربرد از سیمان، ماسه، آب و سنگدانه‌ها تشکیل شده‌اند که در برخی دیگر این مواد متفاوت خواهد بود.

برای ساخت دیوار سازه‌های خود اصلا نگران تهیه‌ی این محصول نباشید. سیوان لند، انواع بلوک‌های دیواری را در سایت خود جای داده تا بتواند به تمام نیازهای شما پاسخ بدهد. در این پلت فرم شما می‌توانید علاوه بر مشاهده‌ی قیمت انواع بلوک، ویژگی‌های آن را نیز در همان لحظه مورد برسی قرار دهید. بلوک‌های دیواری در سیوان لند از نظر ابعاد، وزن و دیگر ویژگی‌ها مورد برسی قرار گرفته.

بلوک‌های لیکا که از جمله بلوک‌های دیواری هستند در دو نوع توپر و توخالی در سیوان لند موجود می‌باشد. شما می‌توانید برای دیدن انواع محصولات ساختمانی سیوان لند علاوه بر بلوک، به این سایت مراجعه کرده و قیمت بلوک و دیگر مصالح موجود در سیوان لند را مشاهده و با آگاهی خرید کنید.

سیوان لند بزرگترین مرجع خرید مصالح ساختمانی، با راه‌اندازی پلت فرمی آنلاین برای راحتی مشتریان در خرید، این امکان را به آن‌ها داده تا بتوانند بدون صرف زمان مصالح مورد نیاز خود را خریداری و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. سیوان لند در کنار دیگر بازارهای معتبر خرید مصالح ساختمانی همچون ترب، توانسته رضایت کاربران خود را دریافت کند و بستری مناسب برای افرادی که در صنعت ساختمان مشغول به کارند، فراهم کند. شما می‌توانید با مراجعه به سیوان لند از قیمت به روز انواع مصالح ساختمانی آگاه شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: